در حال بارگذاری ...
نوشته شده در 15 بهمن 1403، ساعت 10:05

برگراری کارسوق طناب ویژه پایه هشتـــم

خلاصه مطلب

کارسوق طناب روز جمعه ١٢ بهمن از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ با حضور دانش‌آموزان پایه‌ي هشتم و پدرانشان اجرا گردید.

 کارگاه‌های آموزشی پدر و پسر، فرصتی برای دانش‌آموز و والدین ایجاد می‌کند تا در شبکه ارتباطات عاطفی خویش، در یک فضای تأثیرگذار به تحکیم رابطه‌ی عمیق دونفره‌شان بپردازند. یکی از بسترهای

مناسب، فراز و نشیب‌هایی است که پدر و پسر در طول کارگاه با آن‌ها مواجه می‌شوند و در مسیر فائق آمدن بر آن‌ها، شناخت بیشتری نسبت به ویژگی‌ها و توانمندی‌های یکدیگر پیدا می‌کنند.

جامعه‌شناسان، نشاط را یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه - به‌خصوص برای نسل جوان - می‌دانند. فعالیت‌های مفرح علمی، در قالب بازی، انسان را به درجه‌ای از نشاط می‌رساند که وصف‌ناشدنی است.

در طراحی کارگاه تلاش شده است که از محرک‌های بیرونی برای ایجاد انگیزه استفاده نشود. بلکه محرک اصلی، لذت و شور و نشاطی است که افراد از انجام فعالیت‌ها کسب می‌کنند.

محور اصلی کارگاه طناب است و تمام فعالیت‌ها و بازی‌ها پیرامون این موضوعِ زمینه طراحی شده است. برخی اهداف این برنامه به شرح زیر است:

*پرورش مهارت‌های کار گروهی

*رشد و توسعه قدرت ذهنی و تجسم فضایی

*پرورش مهارتهای دیداری، عملکردی و تعادلی

*افزایش شناخت و تعامل اولیا، دانش آموزان و مدرسه نسبت به یکدیگر

 

برگراری کارسوق طناب ویژه پایه هشتـــم

ویراستار مدرسه
اخبار عمومی
15 بهمن 1403، ساعت 10:05۲۰ دقیقه مطالعه
خلاصه مطلب

کارسوق طناب روز جمعه ١٢ بهمن از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ با حضور دانش‌آموزان پایه‌ي هشتم و پدرانشان اجرا گردید.

 کارگاه‌های آموزشی پدر و پسر، فرصتی برای دانش‌آموز و والدین ایجاد می‌کند تا در شبکه ارتباطات عاطفی خویش، در یک فضای تأثیرگذار به تحکیم رابطه‌ی عمیق دونفره‌شان بپردازند. یکی از بسترهای

مناسب، فراز و نشیب‌هایی است که پدر و پسر در طول کارگاه با آن‌ها مواجه می‌شوند و در مسیر فائق آمدن بر آن‌ها، شناخت بیشتری نسبت به ویژگی‌ها و توانمندی‌های یکدیگر پیدا می‌کنند.

جامعه‌شناسان، نشاط را یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه - به‌خصوص برای نسل جوان - می‌دانند. فعالیت‌های مفرح علمی، در قالب بازی، انسان را به درجه‌ای از نشاط می‌رساند که وصف‌ناشدنی است.

در طراحی کارگاه تلاش شده است که از محرک‌های بیرونی برای ایجاد انگیزه استفاده نشود. بلکه محرک اصلی، لذت و شور و نشاطی است که افراد از انجام فعالیت‌ها کسب می‌کنند.

محور اصلی کارگاه طناب است و تمام فعالیت‌ها و بازی‌ها پیرامون این موضوعِ زمینه طراحی شده است. برخی اهداف این برنامه به شرح زیر است:

*پرورش مهارت‌های کار گروهی

*رشد و توسعه قدرت ذهنی و تجسم فضایی

*پرورش مهارتهای دیداری، عملکردی و تعادلی

*افزایش شناخت و تعامل اولیا، دانش آموزان و مدرسه نسبت به یکدیگر